Nejsou billboardy. Rychlé volby zkomplikovaly stranám inzerci

14.09.2013 6:40 | Zprávy
autor: mp

Politické strany mají problém. Ukázalo se, že nepočítaly s předčasnými volbami a nerezervovaly si dostatečně včas prostor pro své billboardy. Většinu ploch si již na jaře koupily firmy, které se snaží upozornit na podzimní slevy. Na politické strany zbyla jen neatraktivní místa u okresních silnic. Výjimkou je strana ANO Andreje Babiše, který si koupil plochy dlouho dopředu. Zprávu přináší MF Dnes.

Nejsou billboardy. Rychlé volby zkomplikovaly stranám inzerci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Reklamní kampaň ČSSD

Miliardář Andrej Babiš má přibližně sedm stovek billboardů. Ostatní strany na tom ale zdaleka tak dobře nejsou. Zbývají na ně jen málo viditelné prostory. Předseda KDU-ČSL k tomu navíc dodává, že, pokud už se nějaká volná plocha na billboard objeví, bývá dost drahá. Reklamní agentury totiž s vyšší poptávkou zvedly ceny.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

18:25 Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi

200 gramů vanilkových rohlíčků za 8,99 euro, v přepočtu zhruba za 220 korun, vejce jeden kus v přepo…