O služby ombudsmana Prahy 5 je zájem

29.08.2020 20:16 | Zprávy

Ombudsman Prahy 5 Jiří Vejmelka zprostředkovává komunikaci stížností mezi občany a radnicí od počátku letošního června. Jde o jeden ze základních komunikačních pilířů páté radnice, která si dává za úkol vstřícnost, snadnou dostupnost a otevřenost. Služeb ombudsmana využívá stále více lidí, od září proto nabídne rozšířené úřední hodiny.

O služby ombudsmana Prahy 5 je zájem
Foto: redakce
Popisek: Jiří Vejmelka

„Popudem k obnovení funkce ombudsmana vedla i snaha o možnost méně formálního řešení problémů občanů městské části,“ uvedla starostka městské části Praha 5 Renata Zajíčková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tomáš A. Nový

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálniční známka

Slibujete stabilizaci ceny. Znamená to tak, že ale zlevňovat známku nebudete, i když její navýšení kritizujete? Není to pokrytecké?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Demonstrantům proti Turkovi museli předem určit, co mají křičet

13:21 Demonstrantům proti Turkovi museli předem určit, co mají křičet

„Příroda tu křičí s náma, do pr*ele s motorama.“ Dnes se na náměstí Jana Palacha odehrál protest pro…