"Vytváření marketingových kampaní na podporu městské dopravy je potřeba, ale v případě vyhrazení celého jednoho vozu metra pro nezadané se téměř s jistotou nesetká s úspěchem," uvedl pro server Lidovky.cz dopravní expert Miroslav Vyka, který celkově vnímá projekt jako nepromyšlený a chápe jej jako pokus dopravního podniku zviditelnit se.
"Vypustit mediální balonek a odlákat pozornost od skutečných problémů městské dopravy v Praze, kdy se plánují další škrty spojů a zvýšení cen jízdného," dodává Vyka. Argument, že se dopravní podnik v nové kampani snaží vylepšit obraz cestování v MHD a vzbudit zájem mezi mladými lidmi, Vyka nepřijímá. Jde to podle něj i jinak, v tomhle plánu prý převládají nevýhody.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
DPP , metro , Praha , Vyka , Lidovky.cz
autor: adr
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

7:38 Jak to těm lidem vysvětlit? Bartoš s Hrušínským spolu u mikrofonu
Podcast Ivana Bartoše FREESPEAK pohostil Jana Hrušínského. Probrali spolu Putina, Babiše a lidi, co …
- 22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska