Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace

10.09.2014 12:15 | Zprávy

Politické strany v nadcházejících komunálních a senátních volbách zvolily kromě standardních komunikačních kanálů také nové možnosti, jak propagovat své politické cíle. Kromě online médií, zejména pak sociálních sítí, tedy Twitteru a Facebooku, využívají úplně nové formy outdoorové komunikace. Jednou z nich jsou reklamní nosiče, které jsou umístěny v autobusech na zadní straně sedadel. Tyto nosiče před více než rokem začala provozovat reklamní agentura Reflexmedia

Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace
Foto: Reflex Media
Popisek: Reklamní nosiče

Díky svému umístění mají cestující reklamu celou cestu před očima. „Politické kandidáty tato forma reklamy velice oslovila. Protože zhruba čtvrtina kampaní ještě nezačala, tak nemohu jmenovat, ale této formy propagace využily parlamentní strany jak z pravicového, tak levicového spektra. Dokonce máme i několik kandidátů, kteří kandidují jako nestraníci,“ uvedl Petr Bezděk, jednatel reklamní agentury.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

reklama , volby , ReflexMedia , nosiče

autor: tan

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce

20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce

Ursula von der Leyenová přečkala hlasování o vyslovení nedůvěry. Zatímco politici z koalice to považ…