Díky svému umístění mají cestující reklamu celou cestu před očima. „Politické kandidáty tato forma reklamy velice oslovila. Protože zhruba čtvrtina kampaní ještě nezačala, tak nemohu jmenovat, ale této formy propagace využily parlamentní strany jak z pravicového, tak levicového spektra. Dokonce máme i několik kandidátů, kteří kandidují jako nestraníci,“ uvedl Petr Bezděk, jednatel reklamní agentury.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
reklama , volby , ReflexMedia , nosiče
autor: tan
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
Ursula von der Leyenová přečkala hlasování o vyslovení nedůvěry. Zatímco politici z koalice to považ…
- 18:06 Peníze na „obranu“ do hodnot a neziskovek? Zahradil má obavy
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
- 10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková