Levice bývá obviňována z toho, že si populisticky kupuje své voliče. O pravici se zase říká, že děsí voliče nebezpečím od našich zahraničních sousedů. Stačí se podívat na to, jak je prezentován náš vztah k sudetským Němcům nebo obecněji k EU, jejímiž jsme členy. Věci veřejné a posléze i Andrej BabiŠ (ANO) ale vše dotáhly k dokonalosti.
„Věci veřejné slibovaly dělat to, co jejich sympatizanti odklikají na internetu. Hnutí ANO se už jen zavázalo ‚nekecat a makat‘. Chvíli se ohánělo odborníky, které dnes abychom pohledali. Jindy slíbilo nereálné: řídit stát jako firmu. Marketing povýšilo nad program. Když přesto média chtěla program znát, shrnul jej Andrej Babiš do tří vět. Lidem, kteří v něm vidí symbol hospodářského úspěchu a prosazení práva, to stačilo,“ poznamenává politolog.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp