Oba politici se v pořadu shodli, že je potřeba vypisovat tendr na zhruba deset let. Smlouva se současným provozovatelem mýtných bran, firmou Kapsch, skončí na konci roku 2016.
Musíme najít systém, který využije to, co má stát v majetku
„Stát zaplatil a převzal infrastrukturu spojenou s mýtnými branami. Musíme najít takový systém, který využije to, co stát má v majetku, a využije efektivní zpoplatnění,“ zdůraznil ministr dopravy Prachař.
Vláda premiéra Petra Nečase uložila na začátku července 2012 tehdejšímu ministru dopravy Pavlu Dobešovi, aby vypracoval „Koncepci výběru mýta po roce 2016“. Materiál nepředložil, 3. prosince odstoupil a vystřídal jej Zbyněk Stanjura. Ani on nestihl koncepci připravit, Nečasova vláda podala demisi 10. července 2013.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe