Smlouva, která umožňuje firmě pronajímat reklamní plochy třeba na zastávkách MHD, je symbolem nevýhodných smluv v Praze. Příjmy z této smlouvy pro město byly marginální a Praha dokonce musela investovat do výstavby reklamních zařízení. Pražská primátorka Adriana Krnáčová opakovaně vyjádřila názor, že by tuto smlouvu chtěla vypovědět.
Pokud by se město rozhodlo kontrakt vypovědět, čehož se zástupci společnosti JCDecaux obávají, bude se firma soudně bránit. „A to by mohlo trvat i sedm let, tedy do konce trvání smlouvy,“ uvedl Slabý, ředitel společnosti. Navíc mobiliář – tedy zastávky, odpadkové koše či zábradlí – JCD patří a podle svého vyjádření má společnost ve zvyku po ukončení smlouvy vše odmontovat a odvézt.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav