Zatím největší úspěch se dostavil v lednu, kdy převzal radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka na veletrhu cestovního ruchu Regiontour 2012 z rukou náměstka ministra pro místní rozvoj Michala Janeby cenu za 1. místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.
Hlavní cena za jednotnou kampaň, tedy komplexní nabídku marketingových produktů, například za průvodce, propagační letáky, mapy, venkovní reklamu na city lightech, billboardech, turistickém webovém portálu a jiné, jde podle zastupitelů ruku v ruce s nárůstem turistické návštěvnosti.
"Právě proto, že jsme v loňském roce byli statisticky kraj s nejvyšším nárůstem návštěvnosti, byla naše Brána do Čech, která svou pestrou nabídkou vytváří přívětivou image Ústeckého kraje a nalákala do kraje řadu návštěvníků, vyhodnocena jako nejlepší,“ ohodnotil úspěch Vonka a doplnil:
"Pro tento rok připravujeme nové materiály. Konečně představíme DVD film o krásách Ústeckého kraje, reprezentativní knihu a atraktivní turistický magazín. To vše v novém kabátě, neboť grafická podoba a obsahová náplň produktů prochází aktualizacemi.“
Turisty do Ústeckého kraje přivádějí například památná místa, kde se rodily dějiny České republiky, anebo projekt Po stopách praotce Čecha.
autor: tan