Pražská plynárenská obhájila prestižní ocenění

28.02.2018 17:30 | Komerční článek

Stejně jako v minulém roce patří značka Pražská plynárenská mezi tzv. Superbrands. Stala se totiž držitelem prestižního ocenění Superbrands Business Award 2018.

Pražská plynárenská obhájila prestižní ocenění
Foto: ppas.cz
Popisek: Pražská plynárenská - logo

Rozhodl o tom v rámci rozsáhlého výběrového řízení sedmnáctičlenný odborný Business Brand Council, složený z nezávislých expertů v oblasti komunikace, marketingu, byznysu a médií.

Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Vznikl před 20-ti lety ve Velké Británii a dnes probíhá na základě identických kritérií v téměř 90-ti zemích světa na pěti kontinentech . Titul Superbrands je udělován pouze nejlepším značkám na trhu, přičemž do programu samotného se značka sama nemůže nijak přihlásit.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Komerční článek

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Problémy

Já s vámi úplně souhlasím v tom, že byste jako politici měli řešit opravdové problémy lidí, ale bohužel byli jste snad jiní, když jste byli v opozici? Jak dlouho se třeba debatovalo o pro mě nesmyslné korespondenční volbě. A k těm opravdovým problémům. Jaké jsou pro vás hlavní 3, které hodláte do ko...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Publicista Souček: Uhelné elektrárny končí, Green Deal nás porazí

5:00 Publicista Souček: Uhelné elektrárny končí, Green Deal nás porazí

„Zprávám o energetice chybí kontext.“ Tak nazval svůj komentář pro ParlamentníListy.cz publicista Př…