Evropská komise totiž začala šetřit společnost JCDecaux pro podezření z nedovolené veřejné podpory v Belgii. Stěžoval si tamní konkurent Clear Chanel Belgium. Šetření se týká využívání reklamních panelů v Bruselu, které společnost získala výměnou za dodání městského mobiliáře do bezplatného užívání. Odstranit je měla do roku 2010, ovšem vypršení termínu ignorovala a užívala je dále.
Jak připomněl zdroj ParlamentníchListů.cz, který si nepřál být jmenován, podobně postavenou smlouvu má přitom JCDecaux i v Praze. Smlouva uzavřená v roce 1994 byla od počátku pro město nevýhodná a přinášela mu pouze pravidelnou zanedbatelnou částku - veškeré další zisky kasírovala společnost JCDecaux.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav