Server si všímá, že šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg byl na internetu během volební kampaně skutečně vidět. „A to nejen na fotografiích zpravodajských serverů. Jeho tvář obsadila reklamní bannery, na Facebooku nešlo přehlédnout fotomontáž s punkovým 'čírem' a na Twitteru jeho tým glosoval prezidentské debaty,“ dodávají Lidovky.cz.
Do reklamy na internetu, celkem ve čtyřech vlnách, prý celkově vložil zhruba 7,5 milionu korun. K tomu je ale třeba prý přičíst ještě 900 tisíc, které ho stála reklama na Facebooku. "Na sociálních sítích měl přes 214 tisíc fanoušků," pochvaluje si jeho tým ve vyúčtování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr