Převratná kampaň knížete: Tolik nasypal kandidát do internetu

29.03.2013 13:31 | Zprávy

To, že Karel Schwarzenberg sázel při volbě prezidenta na mladší voliče, prý nyní potvrzují i čísla ve vyúčtování jeho neúspěšného tažení na Hrad. Za internetovou reklamu včetně Facebooku dal více peněz než za inzerci v novinách a venkovní billboardy dohromady. Píše to server Lidovky.cz.

Převratná kampaň knížete: Tolik nasypal kandidát do internetu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Živé vysílání z divadla Hybernia v Praze přineslo finální utkání Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v boji o Hrad

Server si všímá, že šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg byl na internetu během volební kampaně skutečně vidět. „A to nejen na fotografiích zpravodajských serverů. Jeho tvář obsadila reklamní bannery, na Facebooku nešlo přehlédnout fotomontáž s punkovým 'čírem' a na Twitteru jeho tým glosoval prezidentské debaty,“ dodávají Lidovky.cz.

Do reklamy na internetu, celkem ve čtyřech vlnách, prý celkově vložil zhruba 7,5 milionu korun. K tomu je ale třeba prý přičíst ještě 900 tisíc, které ho stála reklama na Facebooku. "Na sociálních sítích měl přes 214 tisíc fanoušků," pochvaluje si jeho tým ve vyúčtování.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: dkr

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

vstup do vlády

Jaké jsou vaše 3 hlavní podmínky, přes které nejede vlak, a za jakých byste šli do vlády s ODS a spol? Nebo s ODS už nikdy?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mašín: Amerika na pokraji krvavých nepokojů. Demokraté volí násilí

18:35 Mašín: Amerika na pokraji krvavých nepokojů. Demokraté volí násilí

„Amerika stojí na pokraji otevřených ozbrojených nepokojů,“ píše Josef Mašín pro ParlamentníListy.…