Náměstek ministra průmyslu a obchodu Tomáš Gajdůšek ve čtvrtečních Impulsech Václava Moravce Rádia Impuls prozradil, že se také zúčastnil jedné z předváděcích akcí, a to před nějakými patnácti lety. Prodejci ho prý přesvědčili, že musí koupit jejich deku pro své děti.
Konec buzerace podnikatelů. Pozor na předváděcí akce
„V prvé řadě bych chtěl už po několikáté poděkovat režisérce Dymákové za její dokument z předváděcích akcí,“ prohlásil v úvodu pořadu náměstek, ale ohradil se proti tomu, že by s tím ministerstvo dříve nic nedělalo. Od roku 2007 se prý ministerstvo snaží postihovat nejagresivnější praktiky. V letech 2011 až 2013 se prý neustále zvyšuje počet odhalených agresivních akcí. „Ani měsíční promítání onoho dokumentu na tom moc nezměnilo,“ uvedl Gajdůšek
V roce 2012 inspektoři navštívili 282 akcí a z toho problémy nalezli na 208 akcích. V roce 2013 již proběhlo 161 kontrol ze strany České obchodní inspekce. Náměstek zdůraznil, že ministerstvo vyzývá ČOI, aby se na předváděcí akce zaměřila více, místo často zbytečných kontrol u poctivých podnikatelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp