Putin je silná značka, shodli se přední čeští marketingoví odborníci

21.11.2016 14:39 | Zprávy

Vladimir Putin je silná značka. Shodli se na tom přední čeští marketingoví odborníci Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová a Ivan Binar. Ti hodnotili z marketingového hlediska dokument Prezident, jehož třetí díl odvysílá TV Kinosvět v úterý 22. listopadu a zopakuje ho v lednu příštího roku.

Putin je silná značka, shodli se přední čeští marketingoví odborníci
Foto: kremlin.ru, tan
Popisek: Vladimir Vladimirovič Putin, prezident Ruské federace

Vytvořit silnou, autentickou značku přitom není vůbec lehké. Jen propagandistická a reklamní kouzla nestačí. Musí jim totiž předcházet skutečný dlouhodobý výkon jejího nositele, jednorázové činy, které mají velký ohlas, a také určitá dlouhodobost, shodli se odborníci. A toho Vladimir Putin během svého šestnáctiletého působení v politice dosáhl. Jde tak o skutečně autentickou značku, která je na jedné straně, tedy v Rusku, jednoznačně přijímána, a dokonce milována a na straně druhé, tedy na Západě, působí rozporuplně. Ale i to je její úspěch – není pojímaná čistě negativně. Značku „Putin“ by odborníci na rozdíl od značky „Gorbačov“ nedoporučili v potravinářské oblasti (vodka Gorbačov), ale v oblasti sportovní.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: tan

Jmenování premiéra.

Vážený pane prezidente, kdy budete jmenovat premiéra naší země? Co Vám v tom brání? Děkuji za odpověď. Jitka Balcarová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Tady nejsme armáda.“ Pavel narazil u právníků za zdržování nové vlády

4:40 „Tady nejsme armáda.“ Pavel narazil u právníků za zdržování nové vlády

Nejste králem, vzkazují právníci prezidenu Pavlovi po dalších výstupech na téma „Andrej Babiš má stř…