„Celkem vnímám, že když v některých místech řidič projíždí, tak se mu zdá, jako by se tam zastavil čas, ale není to pravda," zdůraznil Kroupa. Znovu poukázal na to, že vše probíhá v mezích časového harmonogramu, ačkoli výběrová řízení celý projekt poněkud zbrzdila. S prací v noci se zatím nepočítá, a to především proto, že vyjde dráž. Nesmíme zapomínat na dopravní rizika a bezpečnost dělníků. Práce „od světla do světla“ podle Kroupy jednoznačně stačí. Z důvodů úspor je také možné, že mezi 104 a 112 kilometrem dojde k uzavření dálnice. V tomto úseku by se tím mohla rekonstrukce zlevnit o půl milionu korun, ale zatím je to otevřená záležitost.
Modernizace bude stát 23 miliard, nikoliv 14
Rekonstrukce běží už tři týdny a podle ředitele prozatím nedošlo k žádnému kolapsu. Hlavní nápor ale teprve přijde, a to v okamžiku, až bude celý provoz převeden na jednu polovinu dálnice. Dojde k tomu pravděpodobně v červenci a v srpnu. „Naše zkušenosti jsou takové, že hrozí nepozornost ze strany řidičů, a pak se v takto zúžené dopravě dostáváme do problémů,“ poznamenává ředitel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp