Ředitel Českého rozhlasu bez problémů utratil 1,5 milionu za vlastní reklamu. Platíme si to z obchodu, reaguje instituce

09.12.2016 17:02 | Zprávy

ČRo je veřejnoprávní rozhlasový subjekt zřízený zákonem, jehož roční rozpočet pravidelně překračuje dvě miliardy korun. Podle pravidelných informací ovšem dosahuje údajného posluchačského růstu. Zřejmě v této logice přistoupili tamní manažeři k rozhodnutí, že utratí stovky tisíc korun za kampaň, která má řidiče lákat na novou Zelenou vlnu, tedy na aktuální dopravní informace z celé republiky.

Ředitel Českého rozhlasu bez problémů utratil 1,5 milionu za vlastní reklamu. Platíme si to z obchodu, reaguje instituce
Foto: Hans Štembera
Popisek: Generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral

„Kampaň na novou Zelenou vlnu Český rozhlas směřuje především on-air na svou stanici Radiožurnál a on-line na své weby. Samotná komunikační kampaň bude rozplánována do více fází,“ sdělil ParlamentníListům.cz ředitel komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Podle jeho slov kampaň Zelené vlny zaznamenala úspěch hned při svém spuštění. „Denně se hlásí desítky nových zpravodajů ZV a naše call centrum denně zaznamenává stovky telefonátů,“ popisuje Hošna. Zelená vlna prý měla před spuštěním kampaně celkem pět tisíc aktivních zpravodajů. „Na celkové vyhodnocení kampaně je zatím nicméně brzy, bude pokračovat, a to i v příštím roce,“ dodal.

ParlamentníListy.cz se kromě pravidelné kritiky tohoto zpravodajství, zejména na sociální síti Facebook, soustředily i na cenu. Není totiž běžné, aby veřejnoprávní médium utrácelo stovky tisíc, respektive milionové položky, de facto ze státního rozpočtu právě na své zviditelnění.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tomáš A. Nový

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Volby

Mohu mít osobní otázku, koho budete volit vy? Přijde mi, že až moc chválíte opozici, která má ale sama máslo na hlavě, třeba ANO, které bylo u vlády docela dlouho a taky nám životní podmínky moc nezlepšili. Navíc je to pořád to stejné. Politici před volbami slibují a po volbách je vše jinak. Má tak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Blujová od Oganesjana narušila pražský jarmark SPD. Policie zasáhla

20:53 Blujová od Oganesjana narušila pražský jarmark SPD. Policie zasáhla

Oganesjanův gang opět narušil mítink SPD. Tisícovka lidí si pochvalovala předvolební jarmark v Praze…