Současný negativní mediální obraz, který zavinily především aktivity předchozího ředitele DPP Martina Dvořáka, samozřejmě ovlivňují i práci současného vedení. To je dnes pod drobnohledem veřejnosti, pracuje přesčasy a musí odpovídat na smršť otázek ze strany médií i běžných občanů. „My jsme dostali za úkol, aby se některé věci prošetřily, a některé otázky nemůže zodpovědět, dokud nebudeme mít úplné závěry,“ zdůvodňuje Češkovou neochotu podniku zveřejnit všechny informace.
Kroky k očištění
Kvůli přísnějšímu dohledu se nové vedení rozhodlo pro zavedení striktnějších pravidel pro zadávání veřejných zakázek. Společnost plánuje také několik hloubkových auditů, kde prověří staré smlouvy. „Pokud něco vyplave na povrch, budeme se tomu muset postavit čelem,“ slíbila Češková. Dodala, že jejím cílem je opět udělat z dopravního podniku společnost, které lidé mohou důvěřovat.
Celý záznam rozhovoru naleznete na oficiálních stránkách Frekvence 1, a to ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: qot