Reflex připomíná, že časopis Respekt, vystupující v kauze Nagyová v pozici nadšeného obhájce vyšetřovatelů, přinesl informaci o dvou špercích z kolekce Cartier, které se našly při domovní prohlídce u Nagyové. Pak dal prostor policistům, aby pohovořili o tom, že další šperky v jejím bytě měly mít hodnotu asi deset milionů. Pro prostého člověka podle Reflexu není složité si z naservírovaných informací dovodit, že Nagyová kradla jako straka, a je jen dobře, že ji Šlachta s Ištvanem sebrali.
Reflex připouští, že Nagyová z celé kauzy už jen velmi těžko vyjde dobře. Chování policie a novinářů je však podle Reflexu mnohem závažnější. To, co policisté provádějí v posledních dnech, se totiž prý nedá nazvat jinak než jako marketing.
Vyšetřovatelům v důkazní nouzi podle šéfredaktora Reflexu Petra Šafra, který text podepsal, nezbývá nic jiného, než se uchýlit k marketingu neobyčejně masivnímu. A tak vyvolávají dojem velké hanebnosti ukazováním na hromadu luxusu. Nikoho přitom nenapadne, že jsme doposud neslyšeli nic o tom, jakými trestnými činy byl tento luxus nahromaděn.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav