Dle jeho názoru se v posledních letech v České republice téměř nestavěly žádné silnice a to chce prý změnit. Byl prý obměněn management Ředitelství silnic a dálnic, který konečně bude dle Ťoka vytvářet nové silniční projekty, jež budou realizovány.
Hlavní změnou by podle něj mělo být umožnění výstavby a opravy silnic a dálnic i přes víkendy, a tam, kde to bude mít smysl, i 24 hodin denně. Na frekventovaných silnicích a dálnicích by se mělo stavět v noci tak jako například v Německu či Rakousku, aby se neomezoval provoz během dne.
Podle jeho názoru bude vyšší cena výstavby v pořádku, jelikož pracovníci budou pracovat v noci a o víkendy za vyšší sazby. Ovšem je to prý v porovnání se ztrátou času lidí na ucpaných a omezených dálnicích a silnicích mnohokrát méně nevýhodné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ste