Vymyslet dobrou politickou reklamu, která by na voliče opravdu zapůsobila, není podle psychologa Roberta Němce nijak snadné. Rozhodně prý nestačí jen republiku oblepit billboardy, jak to kdysi udělala Strana práv občanů – Zemanovci, která v roce 2013 spoléhala především na obrázek Miloše Zemana. Vedle obrázku je podle Němce třeba vymyslet i poutavé heslo. S dobrým nápadem přišel např. Pavel Bém, který v 90. letech minulého století sliboval Pražanům 6 stanic metra do roku 2000. To je dobře uchopitelný slib.
Vůbec nejlépe prý z psychologického hlediska působí osobní kampaň, osobní kontakt s voliči.
„Čím je ten kontakt osobnější, tím obliba roste. Skvěle to dělají Klaus mladší, Okamura, Babiš, Zeman. Snaží se být v osobním kontaktu s voliči. Když někdo kandiduje na amerického prezidenta, tak zpočátku tluče na dveře amerických domácností. Pak je to možné přes sociální sítě,“ prohlásil odborník. Důležité je, aby si občané politika zapamatovali.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp