Podle Vostré se na Žaludu často snášela kritika, byl ale „nedotknutelný“. Připomíná, že jedním z posledních kroků Žaludy byly inzeráty v celostátních denících, které zaplatil z veřejných peněz a které propagují prosperitu Českých drah.
K čemu byla inzerce ČD dobrá?
„K čemu to bylo dobré, nechápu nejen já, ale především občané, kteří již dlouho počítají ve svých domácnostech každou korunu. Ráda bych se pana ministra dopravy zeptala, zda by bylo možné vyčíslit objem inzerce za období, po které řídil České dráhy ex-generální ředitel Žaluda,“ zajímá Vostrou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe