Vězeňské kantýny jsou podle Kajínka především předražené. Mají totiž monopol, trestanec s odňatou svobodou si nemůže udělat tržní průzkum a vyrazit ke konkurenci.
„Je to prostě byznys, mnoho lidí na to psalo stížnosti,“ popsal. Ve vyhlášce stojí, že ceny ve vězeňské kantýně nesmí o nějaké procento převyšovat obvyklou cenu v okolí věznice.
Po návratu z výkonu trestu byl ale velmi překvapen, že dvoulitrová Coca-cola se dá v prodejní síti v akci sehnat za 20 korun. Ve vězeňském monopolu prý již před lety za stejnou láhev platil 50 korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav