Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Po druhé hodině odpolední pak jejich televizní spoty odvysílá Česká televize na kanálech ČT1, ČT2 a ČT24. Český rozhlas pro vysílání minutových spotů stran vyhradil také prostor na stanicích Radiožurnál a Dvojka, a to ve večerních hodinách.
Kandidující strany mají za zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr, čtk