Projekt, který má stát 582 miliard korun, dlouhodobě podporuje prezident Miloš Zeman, proti jsou naopak ekologové.
Ministr dnes upozornil na to, že projekt je zatím ve fázi průzkumu jeho možných dopadů. „Studie řekla, že je to realistický projekt, má smysl se jím zabývat, ale že bychom v tuhle chvíli rozhodli, že se bude stavět, tak v takové situaci rozhodně nejsme,“ dodal.
Propojení tří řek by bylo podle studie ekonomicky efektivní. Koridor není možné posuzovat pouze z dopravního hlediska, ale má i své hydrologické a ekologické výhody, řekl Ťok. „Námitky, že kanál odvede vodu a bude tady sucho, nejsou pravdivé,“ zdůraznil. Podle šéfa plánování na Ministerstvu dopravy Luďka Sosny se studie ekologickým námitkám věnovala nad rámec klasických studií proveditelnosti. Projekt bude hodnocen i v rámci vyhodnocení vlivu na životní prostředí EIA.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Ekonomika
Když se pyšníte tím, jak díky vám roste naše ekonomika, jak vysvětlíte, že to nepociťuje většina z nás, a že naše mzdy nerostou nebo jen minimálně, a že se naše životní úroveň propadá?
Další články z rubriky
10:05 Řev na Babiše. Opozice by za 90 miliard eur Zelenskému ručit chtěla
„Planetární ostuda. Babiš se přidal ke kolaborantům Orbánovi a Ficovi. Švejkování. Čekají nás čtyři …
- 8:55 22 dětí, 11 nemluví česky. Klaus se nebál ukázat na problém s Ukrajinci
- 6:15 Babiš: „Česko ručit nebude.“ Půjčka Ukrajině schválena
- 4:44 „Za tyhle peníze jim to nekoupím.“ Trhy rozhodně ne pro každého
- 19:02 Drony: Vetchý nepomohl. Vyšetřovat se má ještě více, padlo doporučení
- 20:59 „Proruská sebranka!“ Nerudová rozpoutala rvačku ve studiu




