Babišův deník píše, že si ČT za 12 milionů nechala od tří agentur vylepšovat image. Tato tvrzení považuje Dvořák za zcela lživá, uvedl server.
Celý text najdete ZDE.
Mladá fronta DNES podle Petra Dvořáka používá estébácké postupy padesátých let bývalého Československa. „Nezbývá mi, než je vyvrátit,“ řekl Radě České televize ředitel. Podle serveru připomněl, že cena zakázek pro agentury Bison & Rose, AMI Communication a Stance Communications nedosahuje 12 milionů Kč, jak uvádí středeční vydání MF Dnes, ale „9,6 milionu Kč na dobu čtyř let“. Tato částka podle Dvořáka ani nemusí být vyčerpána celá.
Tvrzení Babišova deníku, že agentury mají vylepšovat image České televize, je podle jejího šéfa také lež. Jde prý pouze o pomoc s propagací pořadů na sociálních sítích a internetu obecně. „Jde o oblast, kterou teď řeší všichni vysílatelé v Evropě,“ vysvětlil Dvořák.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam