„Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování," míní Dvouletý.
Ten dále tvrdí, že by se místo proklamací měl Ťok věnovat zejména regionálním problémům, které se týkají i Zlínského kraje. Konkrétně? „Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic," dodal zástupce Soukromníků.
Jejich hlas mimochodem začíná být ve Zlínském kraji slyšet. V posledním průzkumu krajských preferencí SANEPu šplhají Soukromníci spolu se Svobodnými, svým koaličním partnerem, na rovných deset procent. Aktuálně Zlínský kraj kormidluje ČSSD, od roku 2008 je hejtmanem Stanislav Mišák.
Ing. Michal Dvouletý, MBA
- Soukromníci
- zastupitel Zlínského kraje a města Uherské Hradiště
- krajský zastupitel
Celý text:
Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování. Kdyby raději místo těchto proklamací řešil český ministr dopravy Dan Ťok problémy, které skutečně trápí naše občany. Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic. Vláda se sice bije do prsou a slibuje, že stavbu zahájí i přesto, že nemá platné posouzení vlivu na životní prostředí (tzv. EIA) a hrozí tak, že ČR přijde o miliardové evropské dotace, ale už mlčí o tom, že na vině jsou sami vládní úředníci, kteří si nevyjednali v Bruselu potřebnou výjimku a opět ohrozili výstavbu dlouhé roky odkládaných tranzitních tepen.
Michal Dvouletý
místopředseda Strany soukromníků ČR ve Zlínském kraji
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan