Martin Dejdar se v rámci předvolebního angažmá snažil napříč republikou více přiblížit na společných talk show předsedu ODS Petra Fialu. „Náklady činily 690 tisíc korun,“ uvedla k tomu pro MF Dnes mluvčí ODS Jana Havelková.
Režisér Filip Renč natočil pro změnu předvolební klip ještě společné dvoukoalici STAN a KDU-ČSL. Platili jej nakonec jen lidovci, a to částkou půl milionu korun.
Nejen Renč a Dejdar však kasírovali za volby. Piráti za svůj výsledek odměnili marketingového experta Jakuba Horáka, který mimo jiné stál za nápadem karikatury vyzdobeného autobusu. Podle mluvčí Pirátů dostal Horák za úvodní analýzu a přípravu strategie 240 tisíc korun plus za každý pirátský poslanecký mandát 36 tisíc korun.
Sdílná ohledně odměny za „svou tvář“, herce Petra Čtvrtníčka, není TOP 09. „Přesnou částku nebudeme zveřejňovat,“ podotkl mluvčí TOP 09 Jakub Hnát s tím, že Čtvrtníčkova odměna činila zhruba 30 procent obvyklého honoráře.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef