Stránky se znovu zprovoznily po šestnácté hodině. Malena na začátku zdůraznil pozitiva stránek, na kterých si může návštěvník vyhledat prodejní místa, ve kterých našla inspekce závady. "Je tam přesné číslo a název místa, kde se chyba nalezla. Co se týče dovozu, je na stránkách přesně vyznačeno, odkud, respektive z jaké země potravina pochází," dodává s tím, že záměrně neuvádí výrobce masné potraviny kvůli možnosti, že by chyba nastala u obchodníka. "Například když obchodník prodává prošlé potraviny," vysvětluje. "Odhallit na čí straně je chyba - to je otázka několika měsíců," dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ane