Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Komunisté
Myslíte, že SOCDEM pomůže se dostat Komunistům zpět do Sněmovny? Podle mě je to přesně naopak. A vás se ptám, proč myslíte, že řada voličů i dnes volí komunisty? Nemyslíte, že je to i vaší vinou, protože neumíte dělat sociální politiku?
Další články z rubriky

13:44 O2 zase nešel internet. Odborník slyšel radu zákazníkům a začal se smát
Jeden ze tří velkých hráčů na českém telekomunikačním trhu, operátor O2, má znovu problémy. Ráno pot…
- 14:22 „Na tebe taky dojde.“ Kvůli Cintulovi horko v Česku
- 4:41 Zneuctěný Karel Šíp si počká. Ale kauza se hýbe dál
- 16:30 „Ne, prosím, ne.“ Viděli Evu Holubovou v Kauflandu
- 20:22 „Konec lží.“ Kajínek natočil video. Celá pravda k jeho případu
- 12:14 Bude se trestat. Video s Fialou a Decroix jede Českem