Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Kolaps dopravy
Proč v Praze neustále kolabuje doprava? Proč s tím nikdo nic nedělá? A máte třeba nějaké řešení vy, když už kritizujete, byť zcela oprávněně, jiné?
Další články z rubriky

13:59 Babiš z dovolené odpověděl na „fialovský“ výsměch venkovu
Jen pár stokorun. Pokud nejezdíte ve staré škodovce a netopíte uhlím. To slibuje ekonomka NERVu Hele…
- 11:55 Práce BIS, hájil Ševčík v TV Motoristy a Pospíšil jen koukal
- 4:41 „Muži budou rodit děti.“ Bouře v Senátu. Vytažen i dokument od Válka
- 9:05 Když mává Merkelová, není to hajlování. Bystroň po pokutě 11 250 euro
- 8:25 Ulice rozbíjí sestavování vlády. Veleba o tom, co ještě neviděl
- 20:20 „Zrušit, vyházet lidi.“ Doporučení nové vládě. Má dojít i na BIS