Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Ke zvýšení porodnosti
Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...
Další články z rubriky

17:20 Jsem zděšen, kolik je tu dezolátů, rozesmál Erik Best sál a řekl pravdu o Ukrajině
Komentátor Erik Best vystoupil na Konzervativním kempu, který se koná tento víkend v hotelu Jezerka …
- 17:30 „Takhle toho ředitele dělat nebudete.“ Železný utrhl lavinu. Stačilo pár slov k osvobození
- 20:20 Na Čechy se valí další zdražování potravin. A co „dělají“ politici? Odhaleno
- 18:18 Slovensku nehrozí rozpad demokracie. Tamní novinář popsal situaci. Jinak než mainstream
- 8:35 Slíbil, neudělal. „Podtrhlo mu to nohy.“ Znalec k odstřelu Součka. V pozadí Moravec
- 5:00 Okupanti? Pamětnice vzpomíná na rudoarmějce. To v učebnicích nenajdete