Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Kde by šetřilo hnutí ANO?
Jak chcete snížit dluh ČR? Plánujete nějaké zvýšení daní? Protože vy často říkáte, co je špatně, ale už neříkáte, co byste dělali vy.
Další články z rubriky

20:02 Fiala vyrazil do Plzně. Jenže tam byl spolu s Okamurou. A byl řev
Plzeň se dnes stala dějištěm dvou předvolebních akcí – setkání koalice SPOLU s premiérem Petrem Fial…
- 21:30 Vondráček z ANO vytočil Rakušana tak, že slíbil rozšířit špiclování
- 13:02 Výlet za Nutellou v německém Kauflandu Čecha zdeptal víc než volební sliby
- 12:10 Ten Fiala, co je to za magora? Mezi horníky v Příbrami na to Okamura šlápl
- 18:35 Mašín: Amerika na pokraji krvavých nepokojů. Demokraté volí násilí
- 16:19 Plný chrám přehlušil pár křiklounů. Mše za Kirka úspěchem Duky