Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
To co jste napsal k digitalizaci je přesné
To, že další věc, co nefunguje teď pomíjím, ale mám dotaz k tomuto, co jste napsal:,,Zkrátka další projekt, který je dělaný dle hesla „z cizího krev neteče“ a peníze daňových poplatníků (evropských) létají z oken...“ Můj dotaz. Neměli by politici za takové plýtvání a podle mě je to i zneužívání peně...
Další články z rubriky
11:33 Konec ODS? Docent Valeš už tuší, čím ji Kuba může dorazit
Konec pravice, postavené na ODS a TOP 09. To podle politologa Lukáše Valeše znamená rozhodnutí Marti…
- 10:19 Pane předsedo, přestaňte se usmívat, vyjel Hladík na Okamuru
- 9:10 Šmírování chatů: Teorie velkého bratra, brutální popření svobody. Bráníme děti, hájí Nerudová
- 19:45 „Tak to měl veřejně říct.“ Ševčík odmítl Pavla a „loutkovodiče“
- 19:00 Nová pravidla humoru: „Správné“ vtipy pro „správné“ lidi
- 17:47 Rakušanův „poslední klondike“? Velké nákupy těsně před odchodem z ministerstva




