„Největším úspěchem by pro nás bylo nikoliv to, kdybychom byli lepší než agentury, ale kdyby se metoda ukázala dostatečně prakticky využitelná, že by agentury do pár let začaly náš přístup v nějaké podobě používat jako doplněk toho, co už dělají,“ uvedl k celému experimentu jeden z jeho tvůrců, Jaromír Mazák. Výzkumu se v nějaké formě (odpověď v anketách na webech Seznam Zprávy, Deník N a Novinky.cz) účastnilo přibližně 105 tisíc respondentů, z nichž se vybrala zhruba polovina, na které vědci vypočítali výsledky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marek Korejs
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.