Od nedělního rána se k nim přidalo hned několik tisícovek uživatelů Facebooku. "Je to strmý nárůst, který nebýval v předvolební kampani zvykem," řekl pro ParlamentníListy.cz analytik Břetislav Polách. "Ve volbách šlo většinou o nárůst v řádech stovek, navíc to bylo často podpořeno placenou kampaní," dodal.
Zemanova stránka zatím nabízí pouze několik faktických údajů a poděkování voličům. Mizivý je prozatím také počet příspěvků, jde o několik málo komentářů.
K fenoménu Facebooku v souvislosti s volbou prezidenta přispěchal rovněž časopis Reflex. Ten řekl, že "největším problémem kampaně Karla Schwarzenberga nebylo to, že by jeho voliči nevstali od Facebooku. Problém byl ten, že od Facebooku nevstali lidé z jeho kampaně."
Doplňme, že zájem o prezidentské volby nebyl ani zdaleka srovnatelný s tím, co se na síti dělo v roce 2010, a to před volbami do PSP. Tehdy se do skupin hlásily stovky tisíc uživatelů, nyní (v lepším případě) desítky tisíc.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan