"Svým způsobem dělá Miloš Zeman LN a MF Dnes reklamu, stejným způsobem jako dělal reklamu Respektu, když proti němu vystoupil a chtěl jej zničit. Dá se říci, že tento trend nekomunikování s některými médii zavedl už Václav Klaus, jenž se vyhýbal rozhovorům v České televizi," hodnotí americký novinář Erik Best.
Podle Jaroslava Šonky je Zemanův přístup neseriózní, protože tím popírá právo na svobodný přístup k informacím. "MF Dnes je nejčtenější seriózní deník, nikdo by se neměl vyvazovat ze zodpovědnosti tomuto médiu poskytovat informace. Deník není nepřítel, ale platforma. Pokud někdo vyvozuje kvůli své osobní pozici a osobní roli u médií nějakou potřebu boje s médii, tak je chyba na jeho přijímači," tvrdí Šonka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh