Stodolarovku držel na fotografii zveřejněné jeho stranou tak blízko hlavy, že mě napadlo nevhodné přirovnání: Hrál na housle v hospodě a dostal honorář na čelo. Bylo to ale jinak. Ministr přispěl sta dolary na výzkum amyotrofické laterální sklerózy. Patrně v rámci akce Ice Bucket Challenge, kde se lidé po celém světě polévají ledovou vodou a přispívají peněžitými dary. Foto, jak na Chovance padá voda s ledem, přiloženo ovšem nebylo.
Jeseter s ministrem v náruči, tedy omlouvám se, obráceně – i když ryba byla tak obrovská, že by se to klidně mohlo prohodit – se objevil na stránkách bulváru. Čtenářům tak bylo sděleno, že vnitrácký ministr není žádný suchar, ale docela prima chlapík. Zrovna tento kontingent nebude prohlížet Chovancovu webovou stránku, kde se to hemží fotkami z oficialit. Ale kdyby tam zavítal, může si říct: Jo, i pracovitý je!
Proč se tyto aktivity, na nichž je zřetelný rukopis PR agentury, v Chovancově portfoliu vůbec objevují? Protože psychologické mechanismy, které zaručují úspěch sňatkových podvodníků, nikdo nezrušil. Takhle je popisuje magazín pro ženy Ona Dnes: „Někteří jsou velmi atraktivní a dovedou to dobře prodat. Jiní se žádným zvláštním půvabem nevyznačují, ale umějí mluvit a budí soucit. Něco však mají všichni společné: znalost řeči těla, umění vcítit se do oběti a rozpoznat její potřeby.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz