Jelikož, ale umělci vystupují i v reklamách - odmítejte produkty a firmy se kterou spojili tvář např. Bartoška účinkuje v reklamě na Moneta Money Bank (GE) odmítejte tuto banku a její produkty.
Jedinec má obrovskou moc a když se spojíme můžeme donutit jako větší celek, jako Národ -> umělce, aby se už nadále nemíchali do politiky a nemanipulovali s věřejností. Od listopadu 1989 umělecká sféra manipuluje jako prodejná děvka s národem. Umělci by měli tvořit a necvičit jako Bartoška v reklamě s lenochodem s národem. Kdy umělci hrají role a kdy jsou skuteční?
Skutečný Čech nechce patřit, ani na Západ ani na Východ - ví kde je jeho místo... někam patřit potřebují jen malí lidé.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Co přesně byste nyní udělal jinak?
V čem jste podle vás byli málo odvážní? A nemyslíte, že řadu voličů mohl odradit i ten váš boj s dezinformacemi, za který jste schovávali podle mě spíše jen snahu umlčet jiný názor? Nebo jinak, co jste udělali pro svobodu slova, a proto, aby se lidé nebáli říkat své názory nahlas, což se děje?
Další články z rubriky
12:30 Michal Mikulenka: Novoroční přání České televizi
Otevřený dopis na adresu České televize.
- 10:23 Vladimír Ustyanovič: Není prezident jako prezident a není generál jako generál
- 9:16 Jiří Halík: Motto EU - jednotná v rozmanitosti. Rozmanitost národních států je potlačována
- 13:57 Jiří Paroubek: Naši rádoby válečníci zase kňučí
- 12:26 Zdeněk Joukl: Množstevní slevy pro vrahy?
- 15:57 Jiří Paroubek: Proč Česká televize lže?



