Jelikož, ale umělci vystupují i v reklamách - odmítejte produkty a firmy se kterou spojili tvář např. Bartoška účinkuje v reklamě na Moneta Money Bank (GE) odmítejte tuto banku a její produkty.
Jedinec má obrovskou moc a když se spojíme můžeme donutit jako větší celek, jako Národ -> umělce, aby se už nadále nemíchali do politiky a nemanipulovali s věřejností. Od listopadu 1989 umělecká sféra manipuluje jako prodejná děvka s národem. Umělci by měli tvořit a necvičit jako Bartoška v reklamě s lenochodem s národem. Kdy umělci hrají role a kdy jsou skuteční?
Skutečný Čech nechce patřit, ani na Západ ani na Východ - ví kde je jeho místo... někam patřit potřebují jen malí lidé.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Klimaticky cil
Dobry den. Prisim nerozumim vasemu tvrzeni: Podařilo se nám snížit klimatický cíl, který navrhla Komise. Prosim o uvedeni cisel pred a po odhlasovanim. Podle me k zadnemu snizeni klimatickeho cile nedoslo. V televizi jsem slysel vase vyhadreni, ze kdyz nebudou technologie, tak se lze vratit k jednan...
Další články z rubriky
15:49 Zdeněk Jemelík: Masochista AB
Sleduji se zájmem a zčásti i s pobavením rámus o údajném střetu zájmů majitele Agrofertu, poslance A…
- 11:24 Jiří Halík: Kočkopes aneb Kapitalistický socialismus – dotace, dotace…
- 15:57 Ivo Strejček: Nejít na Národní je vyjádřením úcty k odkazu 17. listopadu
- 11:34 Jiří Paroubek: Prezident porušuje ústavu
- 9:21 Vladimír Ustyanovič: Piráti jako sekta nebo novodobí marxisté
- 15:49 Zbyněk Fiala: Klima v amoku




