Jak mohou stát u žluté čáry, v protisměru, na chodníku, v zákazech vjezdu či v křižovatce a v obytné zóně mimo parkovací místa a přesto se nestanou terčem policejního zájmu? Možná mi něco uniklo a za případnou neznalost se omlouvám, ale neboť žiji v přesvědčení, že vozům ČP zákonodárci nevyhověli v žádosti, aby dostaly statut policie či hasičů a to proto, že by tím byli znevýhodněny ostatní podnikatelské subjekty a řidiči, a neboť si myslím, že rozvoz pošty nelze považovat za zásobování, neboť pak bych mohl i já jezdit s namazaných chlebem kam podle značek nesmím, kde by na mne čekala vyhladovělá vnučka, abych jí mohl "zásobit" svačinou, nehledě na právní skutečnost, že by se neříkalo rozvoz, ale zásobování poštovními produkty. Pokud se nepletu, pak bych chtěl znát pohnutky, které z mého laického pohledu vedou policisty ke zneužívání pozice úřední osoby, za což rozhodně považuji dvojí metr, který spatřuji i v tom, že je stále více cyklistů beztrestně na chodnících a stále více cyklistů vjíždí na přechody pro chodce a motocykly běžně parkují na chodnících. Zkrátka a dobře. Proč "Štván" nemůže to co jiní? Nebo ano?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV