Ivan Bednář: Přijďte na kafe, sousedé

15.11.2020 11:26 | Zprávy

Koronavirová pandemie dopadá na každého jinak. I když člověk přímo neonemocní, může v důsledku pandemie přijít o zaměstnání či ocitnout se v tísni kvůli nedostatku peněz. Ne tak pirátský primátor Prahy Zdeněk Hřib.

Ivan Bednář: Přijďte na kafe, sousedé
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pražský primátor Zdeněk Hřib

Jak ukázal doklad zveřejněný registrem smluv ministerstva vnitra zakoupil si pan primátor supermoderní kávovar – za sto tisíc korun. V rozpočtu primátorského úřadu je to samozřejmě nevelká částka, ale ti všichni, co se ocitli bez práce to bezděky vnímají jako výsměch.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: PV

V čem je jiná nemocnice 21.století?

A kolik by její výstavba stála? A hlavně, podle vás jedna nemocnice nahradí ty stávající v Praze? Podle mě nenahradí, takže se dál bude muset investovat i do oprav těch stávajících. A druhá věc, nemyslíte, že problém není ani tak v nedostatku nemocnic, ale v personálu? A to nejen v nemocnicích, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: Proč patření na Západ nemůže fungovat

15:57 Petr Hampl: Proč patření na Západ nemůže fungovat

Druhý pohled Petra Hampla