Nejde o nic jiného, než o další ideologickou indoktrinaci českých středoškoláků, kterou je třeba zcela zásadně odmítnout. Na základě dlouhodobých zkušeností s názory Člověka v tísni víme, co budou při „výuce“ středoškolákům „vštěpovat“. Samozřejmě pouze to, že studenti jsou neustále vystavováni jakýmsi neurčitým, za to však údajně velmi účinným mediálně- demagogickým manipulacím tu Rusů, tu Číňanů, tu xenofobů - prostě lžím přicházejících od lidí, kteří to s „naší EU nemyslí dobře“.
Řekněme proto velmi rozhodně: studenti na středních školách mají důsledně studovat ty vyučovací předměty, které na tyto školy patří. Nemají být obětmi indoktrinací obskurních hlasatelů „nových pořádků“. Mají se věnovat češtině, cizím jazykům, matematice, fyzice, chemii, dějepisu a zeměpisu – nemají být vystavováni „nalejvárnám“, které se od těch komunistických liší pouze tím, že probíhají v moderních kulisách.
Kdyby se totiž studenti učili to, co se skutečně učit mají, kdyby pedagogové vahou vlastní síly osobnosti trvali na výuce odfiltrované od jakékoliv politiky, pak by dnešní mladá generace měla k dispozici širokou paletu takových znalostí a dovedností, které by jim snadno umožnily orientovat se ve světě bez pomoci jakýchkoliv aktivistických agitátorů a bez nutnosti účastnit se na „politických školení“ v lekcích jakéhosi mediálního vzdělávání. Prostě, chodit se má do školy učit, ne se o pátcích poflakovat po městech a maskovat to účastí na „školních stávkách pro klima“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV