Zhruba v tomto znění měl nejspíše vypadat původní článek:
Desítky milionů z peněz daňových poplatníků za první místo ve volebních preferencích?
Zjištění MF DNES Majitelé agentur s nepřesnými výsledky vysávají ze státní kasy desítky milionů
Vojtěch Srnka
reportér MF DNES
Po bitvě je každý generál. Touto frází často mnozí odbývají pochybnosti, které se občas po volbách vyrojí kvůli rozdílům mezi předvolebními průzkumy některých agentur a skutečnými výsledky. MF Dnes se pokusila udělat průřez několika voleb a sestavit srovnání, jak si agentury vedly. Jak ukazují následující tabulky, dlouhodobě nejpřesnější odhady prezentuje společnost SANEP, která vykazuje nejmenší průměrnou odchylku předvolebních průzkumů oproti reálným výsledkům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV