Pokud porovnáváme současnou situaci s „před-covidovým“ obdobím, tak se začínají objevovat a oslovují nás i nové malé a středně velké společnosti, které se rozhodly přepracovat svoji obchodní strategii a vyrazit do zahraničí. Nejedná se zpravidla o tradiční průmysl, ale spíše o tzv. novou ekonomiku – služby, start-upy a chytrá řešení. Právě v tomto odvětví inovativních řešení letos registrujeme v porovnání s před-pandemickými roky 2019 a 2018 dvoj, respektive trojnásobně vysoký počet firem, které s námi při svých exportních snaženích spolupracují.
Řada firem využívá možnost přidat se k některé z Exportních aliancí, které jim vstup na nové trhy díky úsporám například v nákladech na dopravu výrazně usnadňují. Jedním z příkladů je aliance Elements for Smart City, která měla minulý týden řadu úspěšných jednání na veletrhu Planet Budapest v Maďarsku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV