Pro tento účel představoval docent Svoboda na počátku své nové politické kariéry přímo ideální případ. Ctihodný lékař, který celý život přiváděl na svět děti, svlékl bílý plášť a vydal se vyhánět korupčníky z města.
Všichni, od Respektu po Českou televizi, přijali bez jakéhokoli kritického odstupu tento příběh a spolu s primátorovými mediálními poradci budovali marketinkovou značku bojovníka za očistu Magistrátu hlavního města Prahy.
Pro toho, kdo je ochoten na dění na pražském magistrátu nahlížet nikoli optikou příběhů o boji dobra se zlem, které se samozřejmě prodávají lépe než nejednoznačné zprávy, ve kterých nefigurují jen kladní a jen záporní hrdinové, začínají být teď zřetelné limity Svobodovy politické a marketinkové strategie. Poradci pana primátora zatím úspěšně injektovali zejména takzvaně pravicovým novinářům obraz, kdy se primátor Svoboda rozhodl odčinit svůj prvotní omyl s velkou koalicí s ČSSD a spolu s osvícenou částí ODS převezl starou gardou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz