Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
21
Nedávno mě zarazil propagační slogan jedné televize: Milujeme dělat vám radost. Tím zájmenem vám byli pochopitelně míněni diváci. Sdělení mě upoutalo. Částečně proto, že má životní zkušenost mi říká, že instituce a společnosti (včetně většiny médií) většinou milují spíš moje peníze, než že by je zajímalo moje blaho. Je však třeba připomenout, že reklama a propagace je žánr svébytný a nelze od něj čekat zázraky upřímosti.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Paní poslankyně, k vašemu článku, který jsem zde četl (https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Majerova-Trikolora-Pokud-soudci-chteji-delat-politiku-meli-by-svleknout-talary-782323) bych měl dva dotazy. 1) Věříte u nás v nezávislost soudů? 2) Tou Vaší poslední větou ,,Tohle musí j...
O panu kardinálovi Dominiku Dukovi jsem napsal dva články.