Reklamní boj má svá pravidla. Asi sotva kdo si dokáže představit, že Samsung vyjede s billboardy: „Našeho šéfa sice zašili, ale ten váš chcípnul.“
Laskavý čtenář už ví, nač narážím. Jde o volební kampaň.
Strany a spolky vystupují spíše jako takzvaní šmejdi. Snaží se lidu prodat mizerné a ještě mizernější zboží za přemrštěnou cenu, kterou budou voliči splácet minimálně čtyři roky, spíše však celý život.
Hesla typu „odvaha najít odvahu“ nebo „odvaha neztratit odvahu“ nebo „odpovědně k odpovědnosti“ či dokonce „odvaha najít odvahu převzít odpovědnost“ nebo „zodpovědně k odvaze“ a ještě spíše „odvážně k zodpovědnosti“, jsou více než prázdná, jsou tupá.
Většina reklam na běžný prací prostředek je mnohem zajímavějších.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV