Martin Vilím: Pět minut po dvanácté

20.07.2016 9:07 | Zprávy

Další útok v Evropě, další oběti, včetně dětí, další slzy, vyjádření soustrasti, obrovská lítost, ale také hromadné skřípění zubů, a jako bonus prapodivný pokus o převrat v Turecku, který se, jako konečný „světlý štempl“, podepsal pod připravovaný, prý nezbytný, pokrokový a spásný, vstup Turecka do EU a přijetí bezvízového styku s ním, výměnou za proklamovanou pevnou hráz proti migrantům – to je obrázek posledních dní, spolu s desítkami analýz a komentářů.

Martin Vilím: Pět minut po dvanácté
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pietní místo za oběti teroristického útoku v Nice před francouzskou ambasádou v Praze

Při pohledu na soucitem překypující a slzící vedení Evropské Unie, včetně většiny národních vlád, v čele s hlavní vítačkou Frau Merkel, kteří měli, a mají, dlouhodobě možnost s touto situací něco dělat, je běžnému občanovi značně všelijak, ale ty pocity většinou končí značnou žaludeční nevolností. Všechny oběti a jejich pozůstalí by měli chodit všechny tyhle vrcholné politiky, plné pochopení a soucitu, strašit, až do konce všech dní. Tyhle akce jsou totiž, kromě jiného, především výsledkem jejich dlouhodobé politiky, ignorance vůle voličů, arogance moci a nedotknutelnosti pozic, spolu s neschopností cokoliv důležitého skutečně řešit, natož ještě dokonce rychle řešit. Jediné, co jim jde svižně, za ty platy, jsou superdůležitá nařízení a normy na to, jak přesně mají být v EU zahnuté banány a jak se má jmenovat máslo apod. Naopak, zvládnutí řešení takových banalit a drobností, jako je migrační krize a řešení „oprávněných požadavků“ některých minorit, vytvářejících si „NO GO“ zóny, kam se bojí vejít i policie národních států, včetně nikým, ještě v první zemi Evropy, zdravotně i personálně,  nefiltrovaného přílivu migrantů a jejich následné kriminální činnosti, tam zůstává pouze u planého a opakujícího se žvanění nebo se věci řeší proradnými a nevýhodnými smlouvami s Tureckem, spolu se zbytečným vyhazováním obrovských sum peněz, které by se mohly věnovat na daleko bohulibější účely, od zdravotnictví a školství, přes mladé rodiny s dětmi, zvýšení porodnosti, až po péči o seniory apod.

Vrcholní politici ve Francii, ale i jinde, totiž zřejmě zapomněli základní věc, že všude, kde se povolí „otěže“ a zruší se „pevná ruka“, vyžadující dodržování určitého řádu, tam dojde, dříve, či později, k rozkladu tohoto řádu, a je zcela lhostejno, zda takto povolíte dětem doma nebo ve škole, členům v pracovnímu kolektivu nebo třeba muslimským minoritám. Výsledkem je nakonec „co chcárna“, kdy děti neuznávají autoritu rodičů nebo pedagoga, zaměstnanci autoritu vedoucího pracovního kolektivu nebo např. muslimské minority neuznávají platné zákony a vládu a tvoří si, nebo je dokonce nahrazují, vlastními zákony, a ještě si, čím dál tvrději, vynucují jejich toleranci, či dokonce jejich akceptaci, na svém okolí.

O co více evropští politici tolerují muslimskou minoritu a jejich požadavky, a omlouvají a zamlčují jejich prohřešky v rámci poblouzněné „politické tolerance“, o to více zrádně a ostudně „válcují“ a osočují vlastní nespokojené občany a vlastence, které, ve svých projevech a komentářích, všechny módně a nesmyslně označují za xenofoby, rasisty a extremisty (samozřejmě za vydatné pomoci zaprodaných médií, překrucujících pravdu, či zamlčujících informace).

Důvod této nepochopitelné „tolerance“ politiků mohou být různé, od politických kšeftů, přes naftové dolary až po aroganci moci. Dlouhodobým výsledkem této nesmyslné tolerance jsou celé muslimské čtvrti, nelegální migrantské tábory, gheta a dokonce ony obávané „NO GO“ zóny, kam se bojí vkročit i legitimní strážci pořádku, natož obyčejný domorodý občan. Jak to, že bezpečnostní složky policie a armády, nezjednají v těchto lokalitách, na územích suverénních států, pořádek a nenastolí normální stav věcí, byť za použití jakýchkoliv nezbytných prostředků, aby i běžný domorodec mohl projít takovou lokalitou, kde je od narození doma, bez nebezpečí, že nebude ve vlastní zemi, ve vlastním městě, vykázán, okraden nebo napaden? Nechcete dodržovat místní zákony a zvyky a chcete praktikovat islám a vynucovat si vyjímky, které zde nemají oporu v zákoně, ani zvyklostech (sňatky s nezletilými, neuznávání rovnosti žen, podrobování si jinověrců, stavění muslimského práva „šaría“ nad platné zákony té, které země, apod.)? V pořádku, ale v tom případě okamžité zrušení občanství, pobytu nebo zrušení azylového řízení, a vyhoštění a odsun do zemí, kde je toto běžné. Budete tam mít na to dostatek prostoru a pochopení.

Čím déle se bude s takovými opatřeními otálet, tím horší to nakonec bude. Sluníčkářům, pseudohumanistům a všem „dobroserům“ bych rád řekl, že bez násilí se to nakonec stejně neobejde. Soužití evropských národů, které fungují na křesťanských základech, s islámem je prostě nemyslitelné a historií mnohokrát vyzkoušené. Mléko je užitečná tekutina, nafta také, ale pokud tyto tekutiny smícháte, je to ve výsledku nepoužitelné a k ničemu dobré. Podobné pokusy politiků o multikulturalismus mají stejný výsledek. Ono totiž na konstruktivní dialog musí být dva, kteří oba chtějí konstruktivně diskutovat, jinak je výsledek předem ztracen. A islamisté nediskutují, ale požadují. Stejné je to s tolerancí. Pokud budete mít dvě strany, kde jedna bude tolerovat a druhá se této toleranci bude dokonce vysmívat, jako slabosti tolerujícího partnera, pak nemůžeme nikdy dojít k rozumnému výsledku. Pro ten je důležité a nezbytné, aby všichni partneři měli nejen ochotu k jednání, ale to jednání musí mít z obou stran stejná pravidla a mantinely, včetně určitého pochopení toho druhého. To však s islámem nejde. Ten pravý a správný islám, nic netoleruje a vyžaduje pouze plnou akceptaci, jako jediného správného učení ve své nezměněné podobě, již od svého vzniku. A to už je, pánové a dámy, pravda, dost dlouhá doba. Reformy nejsou přípustné, takže radikální šiřitelé islámu žijí vlastně mentálně v dávnověku, jen se naučili řídit auta, používat satelit, tablet a mobilní telefon. Jinak používají, při tolerantním prosazování své ideologie, pokrokové a humánní metody, jako odřezávání hlav, upalování zaživa,  rozpouštění v kyselině a uvaření člověka v kotli, naplněného vodou nebo olejem, za živa. Pro konstruktivní dialog a soužití je to ideální odrazový můstek, hlavně, že víte, co Vás čeká, když nesouhlasíte. Věděli to už dávno naši předkové, kteří je svého času zastavili u Vídně. Je pět minut po dvanácté!!

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Martin Exner byl položen dotaz

Na kolik procent je podle vás pravděpodobná třetí světová?

Protože co jiného by znamenalo, kdyby se Západ dostal do války s Ruskem nebo Čínou a KLDR? Prosím, konkrétní odpověď, že je možné všechno jako odpověď neberu. Děkuji

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Miroslav Kulhavý: V Zelenského vlasteneckých prohlášeních něco chybí

11:24 Miroslav Kulhavý: V Zelenského vlasteneckých prohlášeních něco chybí

Jako už mnohokrát se ukázalo, že v Zelenského prohlášeních něco podstatného chybí.