Michal Malý: Také vám tento politik připomíná reklamního budhu letecké společnosti Air India?

23.03.2014 11:59

Bohuslav Sobotka očividně systematicky buduje své pozitivní image. Pokud si projdeme media, nenajdeme tam snad jedinou negativní informaci, ale těch, jak Sobotka usiluje o blaho lidu je tolik, že to vypadá spíše jako placené PR.

Michal Malý: Také vám tento politik připomíná reklamního budhu letecké společnosti Air India?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Premiér Bohuslav Sobotka

Když vidím Sobotku mluvit v televezi, připomíná mi reklamního budhu letecké společnosti Air India, který souhlasně kýval hlavou dopředu. Pan Sobotka jí kývá snad po každém třetím slově, jakoby si odsouhlasoval pravdu. Tu svoji. Jenže jak je to skutečně? Sobotka má zřejmě hodně starostí sám se sebou, s upevňováním své pozice a vnitrostranickým bojem, či umělým vytvářením „nepřítele“, protože zřejmě nezvládá lidi ve své vlastní ČSSD. Tedy je zvládá jen ve chvíli, kdy to potřebuje osobně a ne ve chvíli, kdy mají udělat něco pozitivního pro lidi. Sobotka zvládl změnit rozhodnutí vedení o jeho vyloučení z vyjednávacího týmu, zvládl umlčet své vnitrostranické kritiky, zvládl přesvědčit svojí spanilou jízdou kraje, aby mu vyjádřily podporu.

Jak je tedy možné, že nezvládne „své“ zastupitele, byť jde o městské zastupitelstvo? Neustále hovořil (a kýval při tom hlavou), jak Vláda podporuje výstavbu hal Amazonu v Brně a jak chybné je záporné stanovisko zastupitelstva města Brna. Vždyť jde o investice, o nová pracovní místa. Při posledním hlasování bylo třeba pro výstavbu haly Amazonu 28 hlasů. Pro bylo 25 zastupitelů Brna, ale před hlasováním ze sálu odešlo 6 zastupitelů zvolených za ČSSD. Kdyby hlasovali pro, výstavba by byla schválena. Takže zřejmě zastupitelé zvolení za ČSSD nehájí zájmy ČSSD a Vády, nebo je vedení ČSSD se Sobotkou v čele prostě nezvládá. Nebo Sobotka nemyslí vážně to, co říká. Inu co, vždyť nejde o Sobotku osobně, ale „jen o lidi“.

Mám z toho pocit, že jediné, na čem Bohuslav Sobotka opravdu usilovně pracuje, je jeho vlastní pozitivní PR a boj proti „vnitřnímu nepříteli“. Není jisté zda a z čeho je placen štáb jeho poradců, není jisté které PR agentury prosazuji jeho osobni zájmy v mediich a proč. Už vůbec však není jisté, z jakých peněz a proč je placeno to masivní PR klaďáka Sobotky. ČSSD podle Sobotky nemá kmotry, ale Sobotka má velmi dobrého kamaráda Bakalu. Tím nechci tvrdit, že prodej OKD a bytů za přátelskou cenu je oplácen přátelskou PR akcí. Ostatně i kdyby, vždyť je přece normální, že si kamarádi pomáhají. Prostě taková malá, soukromá forma fungujícího státu podle Sobotky. O svůj byt se postaral, ale jak dopadli nájemníci v Bakalou koupených bytech je mu fuk. A nejen to.

Zdroj: Česká televize - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/214411000370318/obsah/314867-odmitnuty-amazon

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: eportal.parlamentnilisty.cz

RNDr. Alexandr Vondra byl položen dotaz

kampaň

Kde máte důkaz, že jsou všichni mimo vás ,,Putinovi užiteční idioti“? Nešíříte náhodu dezinformace, proti kterým paradoxně tak bojujete? A myslíte, že touto negativní kampaní docílíte něčeho pozitivního, třeba zklidnění politické situace v zemi? To je takový problém vést kampaň tak, že budete prezen...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vladimír Ustyanovič: Nejen špinavé předvolební triky

15:28 Vladimír Ustyanovič: Nejen špinavé předvolební triky

Jak praví staré české přísloví, opakování je matka moudrosti. Proto si dovolím zopakovat výroky před…