Milan Kubek: Zdravotnictví volá o pomoc. Dospělo do krize

14.04.2016 12:29 | Zprávy

Česká lékařská komora na základě usnesení svých nejvyšších orgánů zahájila ve spolupráci s komunikační agenturou Ewing Public Relations kampaň „Zdravotnictví volá o pomoc“, jejímž cílem je informovat veřejnost o krizi, do níž české zdravotnictví kvůli dlouhodobě přehlíženým a neřešeným problémům dospělo.

Milan Kubek: Zdravotnictví volá o pomoc. Dospělo do krize
Foto: Hans Štembera
Popisek: Šéf České lékařské komory Milan Kubek

Vážené kolegyně a kolegové, vážení zdravotníci,

tento týden byly spuštěny webové stránky www.zdravotnictvivolaopomoc.cz a s nimi související a propojený facebookový profil www.facebook.com/Zdravotnictvivolaopomoc.

Řadu z Vás možná v tuto chvíli napadne otázka, proč se naše kampaň zaměřuje na on-line prostor a komunikaci po sociálních sítích, když ne všichni lidé mají na internet přístup a sociální sítě používají. Odpověď je poměrně jednoduchá. Sociální sítě se staly za posledních několik let fenoménem a nejdůležitějším komunikačním kanálem, který nám pomůže rychle a efektivně rozšířit důležité informace mezi českou veřejnost, politické zástupce a klasická média nevyjímaje. Jen v Česku má dnes Facebook přes 4 miliony uživatelů a mezi nejrychleji rostoucí skupiny patří ta s věkovou hranicí 50 plus. Žádná úspěšná firma, která v současnosti potřebuje prodávat své služby či výrobek, si nemůže dovolit vynechat z komunikace sociální sítě a internet obecně, právě naopak – profesionálně řízená komunikace prostřednictvím těchto kanálů přináší náskok a zásadní konkurenční výhodu.

Komunikaci prostřednictvím klasických médií samozřejmě nevynecháváme a neopomíjíme, naše možnosti, jak v těchto médiích získat opakovaně a dlouhodobě prostor, jsou ale značně omezené – jistě jste zaznamenali skutečnost, že každý vydavatelský dům má v Česku svého majitele a každý z nich, ať už se jedná o pana Babiše, Bakalu či Křetínského, samozřejmě témata, která se v novinách objeví, přímo či nepřímo ovlivňuje.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zdeněk Jemelík: Srovnání kauz „Čapí hnízdo“ a „Jesenice“

9:16 Zdeněk Jemelík: Srovnání kauz „Čapí hnízdo“ a „Jesenice“

Veřejnou debatu v těchto dnech ovládá klišé „střet zájmů Andreje Babiše“. Obávám se, že mnozí z jeho…