Miroslav Kulhavý: Zaplatí soudci Nejvyššího soudu 10 miliónů ze svého?

06.05.2020 11:08

Muslim Vladimír Sáňka, trestně stíhaný za propagaci a šíření islámské ideologie prostřednictvím knihy Základy tauhídu, která je v příkrém rozporu s demokratickými pravidly, požaduje, při osvobozujícím rozsudku, 10 miliónů za osobní újmu za zmíněné stíhání. Již dříve přiznaných přes 300 tisíc je mu málo. Je to čirá provokace a nebo má naději na úspěch?

Miroslav Kulhavý: Zaplatí soudci Nejvyššího soudu 10 miliónů ze svého?
Foto: hns
Popisek: Fotokoláž.

Psal se rok 2014 a do pražské mešity před páteční modlitbou vnikli policisté. Vyzvali diplomaty, aby i s rodinami opustili prostor; ti tak neučinili a proto následné protesty příslušných zastupitelství byly bezpředmětné. Při zásahu zajistili V. Sáňku a další závadové osoby, u kterých byl předpoklad vyhoštění z ČR. 

Stížnost muslimů u policejního vedení byla zamítnuta a tak na protest uspořádali vyznavači islámu v počtu cca 300 osob protestní modlitbu pod širým nebem na Letné, přímo u ministerstva vnitra. Je otázkou, kdo tuto provokaci povolil, neb veřejná propagace nenávistné ideologie byla jistě protizákonná. Byl jsem tam s plakátem a přítomní policisté dělali vše, aby se muslimům, ani zvukově nezkřivil jediný vlásek. Dle mého to byl začátek nesprávných rozhodnutí, která vyústila v osvobozující rozsudek Nejvyššího soudu, navzdory dovolání nejvyššího státního zástupce.

Obecně – stále se střetáváme se soudní vyhýbavostí posoudit, nakolik se islámská ideologie protiví základům demokracie, tedy platným zákonům. Přitom precedens dal již v r. 2003 Evropský soud pro lidská práva svým výrokem, že pravidla práva šária jsou s demokratickým režimem NESLUČITELNÁ! Otázka zní: co je islám bez práva šária? Jen mrtvá vykuchaná kachna. Proto taká 3/4 muslimů v Evropě požadují, aby se jejich životy neřídily platnými zákony, ale právem šária. A jdou ještě dále, když rovněž požadují, aby právo šária bylo zapracováno do zákonů té které země.

V praxi vidíme v západních státech vyhýbavý nepochopitelný  kompromis, kdy na jejich území fungují islámské soudy a státní justice jejich rozhodnutí uznává – souběh dvojího práva; paskvil v přímém přenosu. Když už je to do nebes volající a dostane se to k ESLP, tak ten se zastal řecké muslimky, která byla islámským soudem flagrantně poškozena v dědickém řízení, v rozporu s platnými řeckými zákony.

Vyhýbavost našich soudů není jiná. V ostře sledovaném procesu mezi muslimkou Ayan Jamaal Ahmednuurové a Střední zdrav. školou na Praze 10, pod vedením řed. Kohoutové, kam nebyla dotyčná přijata, se neřešila nepřípustnost propagace nenávistné ideologie ve státním zařízení, ale soud se uchýlil k rozhodnutí zakládající se na nedodání dokladů předepsaných pro přijetí. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Jak jinak komentovat nepřipuštění důkazů obhájce, zakládající se na rozboru muslimské ideologie. Ježibabu v zákulisí zde sehrála aktivistická Šabatová, kdy její advokáti konali špinavou práci. Není Šabatová a muslimka odstupuje od žaloby a to za situace, kdy jí dal nejvyšší soud svým výrokem a vrácením na obvodní soud pro Prahu 10 de facto za pravdu. Fandím řed. Kohoutové, která požaduje, aby soud pokračoval; a to v naději, že dojde na nepřípustnost a propagaci islámu jako takového; minimálně ve státních zařízeních.

Islám se vždy šířil převážně ohněm a mečem, což se děje v různých podobách dodnes; nemuslimské menšiny v islámských zemích jsou i v dnešní době tragickým důkazem. Islámská ideologie určuje chování muslima od narození až do smrti včetně pojímání nemuslimského prostředí. Islám je velmi dobrým prostředkem k totalitnímu vládnutí, což historie plně dosvědčuje. Již od počátku to tak bylo – Mohamedovi k získání majetku a moci evidentně dopomohl. A je až tristní, jak se některá jeho vidění úzce vztahovala k momentální situaci a posléze se vtělila do veršů Koránu. Nicméně právě nenávistné a k násilí vyzývající v islámské texty jsou tím, co je v demokratické společnosti naprosto nepřípustné a protože dle muslimů se na textaci nedá sáhnout a jakýkoli pokus by byl považován za rouhání, staví to islám jako celek mimo zákon. Je-li trpěn jako soukromá činnost, pak jakákoli propagace, ať už zjevným oblečením nebo dokonce veřejnou modlitbou, je dvakrát za hranou možného.

Zásadní problém je, a to i vzhledem k počtu muslimů ve světě, kam islám zařadit. Vehementní hlášení se mezi náboženství a tím i k zákonu o svobodě vyznání, je jen zástěrkou pro skutečnou povahu tohoto hnutí. Již od samého počátku je islám invazivní ideologií a neochota k tvorbě „Nového zákona“ jej řádí ke středověkým relikviím, které v právním demokratickém uspořádání nemají co pohledávat.

U pana Sáňky šlo zjevně o propagaci, byť ji nikomu nenutil, na úrovni zakázané nacistické literatury a proto je kniha Základy tauhídu v řadě států zakázána. Jestliže soudci tuto skutečnost nevzali na vědomí, je na místě, aby už začali skládat na 10 000 000 Kč. Občan, daňový poplatník, oprávněně se domnívající, že žije v demokratické společnosti kryté příslušnými zákony, by na takový soudní paskvil neměl dát ani jednu korunu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Bohdan Babinec: Není chování mocných světa, Evropské unie, USA a NATO farizejské?

12:16 Bohdan Babinec: Není chování mocných světa, Evropské unie, USA a NATO farizejské?

Jsme svědky brutální války, kterou vede agresivní Putinovo Rusko proti Ukrajině. Tuto agresi odsoudi…