Miroslav Macek: Prodavačky a prodavači utřou nos

15.01.2021 13:51 | Zprávy

Páteční glosy Miroslava Macka.

Miroslav Macek: Prodavačky a prodavači utřou nos
Foto: Hans Štembera
Popisek: Miroslav Macek

Přednost při očkování proti koronaviru by měli dostat též akademičtí pracovníci vysokých škol. Tolik zpráva. O prodavačkách a prodavačích kupodivu ani zmínka. Jak je opětovně vidět, v supermarketech se prostě tento podivuhodný virus na rozdíl od akademické půdy nevyskytuje, takže prodavačky a prodavači utřou nos.

Ministr Havlíček odpovídá na otázku „Myslíte, že si lidé skutečně budou třeba kvůli návštěvě kina nebo restaurace platit test?“:

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: PV

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Nerostné bohatství na Ukrajině

Na CNN jste tvrdil, že Ukrajina již nerostné suroviny, které jsou na jejím území nevlastní, že je vlastní někdo jiný. Jak to víte? Myslíte, že tak na USA šije nějakou boudu, a proto došlo i k vyhrocení oné schůzky, kde se měla smlouva podepsat? A kdo je tedy podle vás vlastní?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

14:41 Petr Hampl: Proč si lidé pořizují děti?

Druhý pohled Petra Hampla