Zpráva:
"Věříme, že naše zodpovědnost vůči společnosti překračuje hranice bankovního světa a že lidem můžeme sloužit i jako kompas, který je bezpečně provede mořem mediálních informací. Proto je pro nás nepřijatelné podporovat zdroje nepodložených, a někdy dokonce záměrně lživých informací. Z tohoto důvodu se naše reklama nebude objevovat na dezinformačních webech," odůvodnila své rozhodnutí Česká spořitelna v tiskové zprávě.
Mám dva dotazy:
To na to budete mít zvláštní oddělení, které bude posuzovat, který web přináší desinformace nebo použijete outsourcing, jehož kvalitu č nekvalitu posuzování bude opět posuzovat nějaké vaše oddělení?
Zahrnete do svého kompasu i vysílání České televize a Českého rozhlasu? Pokud ne, proč ne?
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV



