Mladí konzervativci: Kampaň Miroslavy Němcové ve stylu Angely Merkelové

10.10.2013 14:56 | Zprávy

Místopředsedkyně ODS Miroslava Němcová se může pyšnit, že má kreslenou podobu, která jakoby vypadla ze seriálu Simpsonovi. Kreslenou "Mirku" dali na své předvolební billboardy Mladí konzervativci, kteří mají blízko k občanským demokratům.

Mladí konzervativci: Kampaň Miroslavy Němcové ve stylu Angely Merkelové
Foto: Mladí konzervativci
Popisek: Miroslava Němcová ve stylu populárního seriálu Simpsnovi

"Chtěli jsme nějak současnou kampaň odlehčit, proto jsme zvolili tuto formu. S Miroslavou Němcovou je naše kampaň zkonzultovaná a ona s ní souhlasila," řekl předseda Mladých konzervativců Jiří Fremr.

Konzervativci nechali vyrobit 20 billboardů, kde je Němcová lídryní ODS. Fremr věří, že jejich kampaň přesvědčí i některé mladé lidi, aby šli volit.

Kromě billboardů nechali Mladí konzervativci vyrobit i placky, které chtějí rozdávat na různých akcích. Přichystané mají také "serióznější" plakáty, na kterých budou snímky 12 členů sdružení - studentů vysokých škol. Portréty bude doprovázet například slogan "studuji historii - volím pravici". Slova se budou měnit podle toho, jakou školu daný člověk studuje.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Názory, ParlamentniListy.cz

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Rozpočet

Když je podle vás rozpočet bez ambice, zajímá mě, zda ho tedy podpoříte nebo ne? Protože jestli ano, tak si podle mě slušně řečeno nevidíte do pusy nebo to hlasujete i pro věci, s kterými nesouhlasíte? Jakou má takové hlasování logiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zbyněk Fiala: Rozlícená domovnice a obrana zisků

12:26 Zbyněk Fiala: Rozlícená domovnice a obrana zisků

Ministryni obrany se nedá nic vytknout, protože nikoho nepustí ke slovu. Brání hlavně procenta výdaj…