Nerozumí snad M. Zeman, že na mediálním trhu došlo k zásadní změně? To už nejsou mediální podnikatelé, byť nepochybně se svými i jinými než v korunách vyjádřenými zájmy. Oligarchizace mediální scény přináší něco úplně nového. Vezměme si třeba takového A. Babiše. Copak mfDnes, Lidové noviny, iDnes a další mediální aktivity kupoval jen jako rozšíření vlastnického impéria? Nikoli. Za kupem byl a je jasný politický kalkul. Plnění Babišovy strategie, spočívající v oslabování všech, umožňuje právě toto vlastnictví rozhodujících sdělovacích středků.
A M. Zeman k tomu přistupuje tak, jako před patnácti lety, jakoby se čas nezastavil a nic se neměnilo. Tehdy se každá ostuda dala vysedět. Snad ho uchlácholilo, že se mu něco podobného podařilo s puberťáckým nápadem dcery, která se vypravila podívat, jak vypadá natáčení porno party. Nepochopil snad tehdy, že jde o snahu o izolovat? Nedošlo mu, odkud vítr vane? Zákulisní hráči oligarchizovaných médií v této kauze nepokračovali. Dnes už ale Zeman nemůže čekat milosrdenství třeba v případě kancléře V. Mynáře. Pokud se ho rychle nezbaví, budeme společně s ním den co den číst, že má kolem sebe zcela nedůvěryhodné postavy. Vlastně lumpy. A M. Zeman bude trvale slábnout a slábnout.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vasevec.cz