Publicista Dvořák: Televize, která myslí na všechny

17.07.2015 7:35 | Zprávy

Řeknu vám, že dřív jsem taky vyhazoval velké peníze za všechny ty léčivé prostředky pro pány, aby „nechodili tak často“, jak nám je vnucují reklamy.

Publicista Dvořák: Televize, která myslí na všechny
Foto: Hans Štembera
Popisek: Parabolická anténa, ilustrační foto

Včera jsem však dobral poslední krabičku, a už si žádnou další nekoupím.

A přitom vůbec nemám strach, že bych v televizi přišel o nějakou důležitou zprávu, kdybych si musel odskočit.

Stačilo změnit stanici, a nepřijdu o nic.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálniční známka

Podle vás její zdražování není na místě a já s vámi úplně souhlasím. Zajímá mě tak jedno. Když budete ve vládě, zastavíte zdražování? A neuvažujete třeba i zlevnění, protože tato vláda ji zvedla dost, i když jak sám tvrdíte to neodpovídá stavu, v jakém u nás dálnice jsou. A ještě proč není nic jako ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jana Šťastná: Pražské jaro 1968 – jak to tehdy bylo? 2. část

9:45 Jana Šťastná: Pražské jaro 1968 – jak to tehdy bylo? 2. část

V době událostí kolem tzv. Pražského jara američtí vojáci pálili napalmem vietnamské děti – při masa…